Jongeren en de kracht van edelstenen van Natural stones

Na een kennismakingscampagne met het juwelenmerk voor het grote publiek volgt al snel een campagne voor jongeren. In deze moeilijke periode hebben tieners nood aan balans en steun. De edelstenen van Natural stones geven kracht. Elke armband is een samenstelling op basis van de noden van elk individu.

Natural stones

De producers zijn er voor grote én kleine ondernemingen met content op maat. In de herfst van 2020 liep een lokale campagne voor een juwelenmerk met natuurlijke edelstenen. Natural stones staat voor natuur, seizoenen en welzijn.

Bloggen

Creatief zijn en content creëren, we love it! Deze week de start van onze reeksen: 'Een woning en penthouse inrichten' en 'de kracht van SamenWerken'. #blog #splendidwoningbouw #contentcreator #deproducers Meer lezen? www.blog.splendid.be

Safety first!

Germstar is een desinfecterende hand lotion. Tijdens de maand februari herlanceren we dit product op de b-2-b markt. Al maar meer ondernemers beseffen het belang van een goede handhygiëne. Aan de hand van testimonials, videoproducties en een allround sociale media campagne gericht naar ondernemers en zelfstandigen brengen we het product onder de aandacht. Een mooie nieuwe uitdaging voor de producers.

Hoe maken wij het verschil?

Content Creators? We zijn geen reclamebureau of productiehuis maar noemen ons Content Creators. Met goede content op verschillende kanalen vertellen we dat wat jouw klanten of bezoekers willen weten. Hierdoor behaal jij je doel: meer verkoop, meer klanten of een betere klantenrelatie. Die content moet origineel en goed zijn. Daarom werken we 1 dag per week/maand vanop jouw werkvloer. Elke week starten we met een korte evaluatie en daarna maken we nieuwe content.

And so the adventure begins

Een maand geleden zette ik de eerste stappen in het ondernemerschap. Het avontuur begon. En amai wat voor één. :-) Dagelijks een afspraak, meer dan 5 pitches en zo ontzettend veel steun vanuit 'het netwerk'. Dank je wel!

Binnenkort meer nieuws over de uitdagingen van 2020!

Limburg smaakt naar meer

Streekproducten en lokale producten in de kijker zetten. Dat doet de website Limburgsmaaktnaarmeer.be . De producers kregen de opdracht om een online campagne te maken voor de feestdagen. Een professionele fotoshoot, grafische bewerking. Het resultaat is een geanimeerde foto vol met Limburgse smaken.

Trots op Bilzen

Verkiezingscampagnes kunnen er hard aan toe gaan. Zeker in Bilzen. Daar dwong Johan Sauwens bij De Raad Van State nieuwe verkiezingen af. Te duur, te veel gedoe: zei de ene. Maar de kiezer koos voor Trots op Bilzen, waar elke stem telt. De producers waren de bedenkers van de sociale media campagne.

Verkiezingen

Als de stemhokjes nog maar net gesloten zijn en de stemmen amper geteld, dan is het niet belangrijk wat de exacte uitslag is maar wel wie de grote winnaars en verliezers zijn. Voor de pers is het vechten om als eerste on air te gaan. En dat mag je letterlijk nemen. Als persverantwoordelijke maak je vooraf goede afspraken en zorg je ervoor dat iedereen aan het einde van de strijd het gevoel heeft winnaar te zijn.